ARDVENTURE Office​

Sıkça Sorulan Sorular

7/24 saat ofis kullanımı, tüm gün self service kahve ve çay ikramı, adres gösterme, posta ve kargo takibi, toplantı odası kullanımı, hızlı ve güvenilir internet erişimi, temizlik ve güvenlik hizmetleri bulunmaktadır. Ofis kurma maliyetine girmeden, ihtiyaç duyduğunuz tüm hizmetleri prestijli lokasyonlarımızda bulabilirsiniz.

 

Her köşesi yüksek teknoloji ile donatılmış, network kurma ve üyeler arasında etkileşimi arttırmaya yönelik etkinlikler sayesinde Ardventure ekosistem topluluk anlayışını belirler. 

Sözleşmelerimiz 12 Aylık (1 yıllık) yapılır.

Kilitli dolap hizmetimiz ek ücret karşılığında mevcuttur.

Hazır ofis üyelerimiz için uyku odası kapsülleri ücretsizdir. Resepsiyonist veya Satış ekibimiz size gerekli desteği sağlayacaktır.

Ofis ziyaretlerinde randevu almanız size daha fazla zaman ayırmak ve ihtiyaçlarınızı doğru analiz edebilmek için önemlidir. Lütfen gelmeden önce web sitemizdeki mail adresimizden veya çağrı merkezimizden randevunuzu alınız.

Ofislerimiz 7/24 saat açıktır.

Adınıza gelen her muvakafatnameleri sizin onayınız olmadan teslim alamıyoruz. Ancak onayınız doğrultusunda ilgili arkadaşlarımız alabilirler.

Ofislerde yemek yenilmemektedir. Sizler için hazırlanmış olan mutfak, teras alanlarını tercih edebilirsiniz.

Hafta içi ve hafta sonları 22:00-06:00 saatleri arasında detaylı temizlenmektedir. Hafta içi gündüz saatlerinde rutin temizlik programı uygulanmaktadır.

Ziyaretçi getirebilirsiniz. Seçtiğiniz ofislerin kişi sayısına göre her ay yenilenen ziyaretçi hakkınız vardır. Belirlenen ziyaretçi sayısını aşmanız durumunda aylık faturanıza ziyaret aşım ücreti olarak yansıtılır.

Şirketinize özel bir numara tahsis edilir. Bu hizmeti kullanmak isteyenler için belirli bir ücretlendirme ile şirketin adına gelen telefonların karşılanması hizmetidir. Gelen aramalar isteğinize göre telefon ya da mail ile aktarılır.

Ardventure Teknoloji ve Yaşam Merkezleri 7/24 kamera sistemi ile izlenmektedir. Ayrıca güvenli giriş sistemleri özel olarak dizayn edilmiştir. Bina içlerinde bulunan güvenlikte Ardventure Teknoloji ve Yaşam Merkezi üyelerinde içindedir.

Binalara ait ücretli otoparklardan faydalana bilirsiniz. Ayrıca Ankara Koç Kulelerinde sabah 09:00-18:00 saatlerinde vale hizmeti vardır.

Adınıza veya şirketinize gelen kargo, evrak resepsiyonist görevlileri tarafından alınır, ilgili kargo sahibine mail yolu ile bildirim yapılır. Kargolarınız siz teslim alana kadar 30 gün boyunca güvenle muhafaza edilir. Kargonuzu teslim alırken Ardventure Kargo Teslimat Tutanağı imzalanır ve sorunsuz bir şekilde teslim edilir.

Ödemelerinizi peşin, taksit ile yapabilirsiniz. Ayrıca EFT, Havale, Pos cihazı yolu ile ödeme yapabilirsiniz.

Ofislerin fiyatlandırması m2 başına göre kişi sayısı belirlenir; buna göre de kişi sayısı üzerinden fiyatlandırma sağlanır.

Hazır ofis üyelerimiz; sözleşme/ek formlar da belirlenen Toplantı Salonu kullanım hakları kadar odaları kullanabilir. Sizler için oluşturulan portaldan toplantı rezervasyonu yapabilirsiniz. Kullanım hakkınız bittiğinde yeni toplantı salonu paketlerimizden faydalana bilirsiniz.

Hazır Ofisin üyeliğinizin başlaması için 2 ay üyelik bedeli kadar teminat bedeli alınmaktadır.

Ankara (Çankaya), İstanbul (Maslak) hizmettedir. İzmir, Londra, Amsterdam, Dubai çok yakında hizmette olacaktır.

Günlük Kullanım, Coworking, Sabit Masa, Toplantı Salonu, Etkinlik Alanlarını ücretini ödeyerek kullanım yapabilir.

Teknoloji girişimci ve yatırımcılara özel, modern çalışma dünyasının ihtiyaçlarına cevap veren, her ihtiyacın düşünüldüğü Ardventure ortak çalışma alanları; girişimciler için özgür iş ağı kurma fırsatları sunar. Yeni nesil uzaktan çalışma modelleri için motivasyonu artıran ve yaratıcılığı tetikleyen tasarımları ile her türlü ihtiyacın düşünüldüğü çalışma alanları, verimliliği maksimum seviyeye çıkarır. Ardventure coworking, teknoloji dünyasına özel olması sayesinde; teknoloji odaklı trendlerin ve fikirlerin paylaşım ve geliştirme merkezi olarak öne çıkar.

Satın aldığınız paketin içeriğine göre istediğiniz lokasyonda çalışabilirsiniz. Ayrıca tüm lokasyonlarda çalışabileceğiniz paket fırsatı için satış ekibimizi arayınız.

Satın alınan paketlerinizin içeriğine göre hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

Gündüz 10 Gün-30 Gün / Gece 10 Gün-30 Gün / Hafta Sonu / Full Time

Satın aldığınız üyelik paketinizin gününe göre hesaplanır. Üyelik paketiniz bittiğinde içeri girişleriniz sınırlandırılır.

Minumum kontrat süresi 1 aylıktır. Aylık, 6 Aylık ve 12 Aylık sözleşme yapılmaktadır.

Coworking üyelerimiz; sözleşme/ek formlar da belirlenen Toplantı Salonu kullanım hakları kadar odaları kullanabilir. Sizler için oluşturulan portaldan toplantı rezervasyonu yapabilirsiniz. Kullanım hakkınız bittiğinde yeni toplantı salonu paketlerimizden faydalana bilirsiniz.

Ek olarak toplantı hizmetini Web sitemizden veya satış ekibimizden destek alarak satın alabilirsiniz.

Şirketinize özel bir numara tahsis edilir. Bu hizmeti kullanmak isteyenler için belirli bir ücretlendirme ile şirketin adına gelen telefonların karşılanması hizmetidir. Gelen aramalar isteğinize göre telefon ya da eposta ile aktarılır.

Adınıza veya şirketinize gelen kargo, evrak resepsiyonist görevlileri tarafından alınır, ilgili kargo sahibine e posta yolu ile bildirim yapılır. Kargolarınız siz teslim alana kadar 30 gün boyunca güvenle muhafaza edilir. Kargonuzu teslim alırken Ardventure Kargo Teslimat Tutanağı imzalanır ve sorunsuz bir şekilde teslim edilir.

Ziyaretçi getirebilirsiniz. Seçtiğiniz ofislerin kişi sayısına göre her ay yenilenen ziyaretçi hakkınız vardır. Belirlenen ziyaretçi sayısını aşmanız durumunda aylık faturanıza ziyaret aşım ücreti olarak yansıtılır.

Sabit Masa üyeliğinde size özel tahsis edilmiş çalışma alanı mevcut iken Coworking üyelik modelinde böyle bir alanımız bulunmamaktadır. Coworking üyelerimiz kendileri boş buldukları alanlarda çalışa bilirler.

Sabit masa ile kişiye özel çalışma alanı sunulur. Sabit masa üyeliği ile 7/24 çalışma ortamına sahip olabilirsiniz. Masanızı dilediğiniz zaman kullanabilir, eşyalarınızı ve ihtiyaçlarınızı masanıza koyabilirsiniz.

Sabit Masa üyeliğimiz kişi ve şirket alımlarında 1 masa alma hakkına sahipsiniz. Şirket çalışanlar durumu var ise coworking üyeliği yaptırılabilir.

Adınıza veya şirketinize gelen kargo, evrak resepsiyonist görevlileri tarafından alınır, ilgili kargo sahibine eposta yolu ile bildirim yapılır. Kargolarınız siz teslim alana kadar 30 gün boyunca güvenle muhafaza edilir. Kargonuzu teslim alırken Ardventure Kargo Teslimat Tutanağı imzalanır ve sorunsuz bir şekilde teslim edilir.

Kilitli dolap hizmetimiz ek ücret karşılığında mevcuttur. Sabit masa üyelikte keson bulunmamaktadır. Ayrıca Ardventure içeriğini estetik düzenini bozmayacak şekilde dolap alımı tarafımız ile anlaşma sağlayarak yapabilirsiniz.

Sabit Masa üyeliğinde size özel tahsis edilmiş çalışma alanı mevcut iken Coworking üyelik modelinde böyle bir alanımız bulunmamaktadır. Coworking üyelerimiz kendileri boş buldukları alanlarda çalışa bilirler.

Sabit Masa üyelerimiz; sözleşme/ek formlar da belirlenen Toplantı Salonu kullanım hakları kadar odaları kullanabilir. Sizler için oluşturulan portaldan toplantı rezervasyonu yapabilirsiniz. Kullanım hakkınız bittiğinde yeni toplantı salonu paketlerimizden faydalana bilirsiniz.

Ziyaretçi getirebilirsiniz. Seçtiğiniz ofislerin kişi sayısına göre her ay yenilenen ziyaretçi hakkınız vardır. Belirlenen ziyaretçi sayısını aşmanız durumunda aylık faturanıza ziyaret aşım ücreti olarak yansıtılır.

Binalara ait ücretli otoparklardan faydalana bilirsiniz. Ayrıca Ankara Koç Kulelerinde sabah 09:00-18:00 saatlerinde vale hizmeti vardır.

Günlük Kullanım, Coworking, Sabit Masa, Toplantı Salonu, Etkinlik Alanlarını ücretini ödeyerek kullanım yapabilir.

Ödemelerinizi peşin, taksit ile yapabilirsiniz. Ayrıca EFT, Havale, Pos cihazı yolu ile ödeme yapabilirsiniz.

Teknoloji girişimci ve yatırımcılara özel, modern çalışma dünyasının ihtiyaçlarına cevap veren, her ihtiyacın düşünüldüğü Ardventure sabit masa alanları; girişimciler için özgür iş ağı kurma fırsatları sunar. Yeni nesil uzaktan çalışma modelleri için motivasyonu artıran ve yaratıcılığı tetikleyen tasarımları ile her türlü ihtiyacın düşünüldüğü çalışma alanları, verimliliği maksimum seviyeye çıkarır. Ardventure sabit masa, teknoloji dünyasına özel olması sayesinde; teknoloji odaklı trendlerin ve fikirlerin paylaşım ve geliştirme merkezi olarak öne çıkar.

Sözleşme gereğince evcil hayvanlarınızı işletmeye getirmek söz konusu değildir.

Sabit Masa üyeliğimiz minimum 1 aylık olmakla beraberinde; 6 aylık ve 12 aylıkta yapılmaktadır.

Sanal Ofis; fiziksel bir hazır ofis ihtiyacı olmayan veya iş kurmak için yasal adrese ihtiyacı olanların adres olarak gösterebileceği posta ve kargolarını emanet edebileceği bir üyelik modelidir. Sanal adres üyelerimiz yalnızca vergi dairesinden yoklama geldiğinde gösterdiği adreste bulunmaları yeterlidir.

Türk Ticaret Kanuna göre Sanal Ofisler tamamen yasaldır.

Herhangi bir ofis ihtiyaç duymadan; adres gösterebilmek için yapman gereken tek şey Ardventure Sanal Ofis hizmetini başlatman. Üyelik için yapacağın sözleşmeyi vergi dairesine ilettiğinde süreç başlamaktadır.

Sanal ofis hizmeti web sitemiz üzerinden satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Yeni açılan bir şirket için, Kimlik fotokopisi, üzerinde kuruluş aşamasında ibaresi yazılı olan kaşe, İkametgâh adresi ve kurumsal e-posta adresi gereklidir. Mevcut bir şirketi sanal ofise taşımak için ise İmza sirküleri, Vergi levhası, Ticaret sicil gazetesi ve İkametgâh belgesi gerekmektedir.

Kullanımsız sanal ofis üyeliği yalnızca; adres gösterimi ve kargo hizmetini kapsar. Lokasyonları kullanmak isterseniz; günlük kulanım ve Coworking paketlerinden faydalanabilirsiniz. Satış ekibimizden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Ardventure Sanal Ofis Hizmet Paketlerimiz toplamda 4 adettir. Bu paketler: Yasal Adres, Sanal Sekreter, Sanal Ofis ve Sanal Ofis Artı isimlerinde birbirinden değişik hizmetler veren paketlerdir. Paketlerle ilgili detaylı bilgiyi çağrı merkezlerimizden ve satış ekibimizden alabilirsiniz.

Şirketinize özel bir numara tahsis edilir. Bu hizmeti kullanmak isteyenler için belirli bir ücretlendirme ile şirketin adına gelen telefonların karşılanması hizmetidir. Gelen aramalar isteğinize göre telefon ya da e posta ile aktarılır.

Sizden gelecek karşılama anonsunu kullanabilirsiniz. Robot veya Sesli yanıt sistemleri hizmetimiz mevcuttur. Robot Karşılama hizmeti ücretsiz olup; Sesli yanıt sistemi ücrete tabidir.

Gösterilebilir ancak çeşitli zorlukları ve prosedürleri var. Örneğin; ev sahibi değil iseniz, ev sahibinizin onayını alarak ilerlemeniz gerekir. Ayrıca kiranızın bir kısmını Stopaj vergisi ödemeniz ve mevcut evinizin bölümünü çalışma alanı olarak göstermek zorundasınız. Bununla beraber yaşadığınız yer bir apartman dairesi ise diğer kat maliklerinin tam onayını almanız gerekmektedir.

 

Web sitesi üzerinden 6 Ay ve 1 Yıllık peşin olarak ödeme yapılır. Seçtiğiniz bankanızda taksitlendirme imkânınız bulunmaktadır.

Sözleşmenin bitmesine 2 ay önce bildirmediği sürece otomatik devam eder.

Mümkündür. Para iadesi yapılmaz. Sözleşme süresi bitiminde üyeliği sonlanır. Bunun için Ardventure 2 ay öncesinde bilgi vermesi gerekir.

Sanal ofislerde Stopaj vergisinden muafsınız.

Mümkündür. Mevcut paketiniz cezasız olarak iptal edilir. Satış ekibimiz ile iletişime geçilerek mevcut paket iptaliniz yapılır. Sözleşme iptalinizden sonra web sitesi üzerinden yeniden üyelik sağlanır. Kontrat 1 yıldır.

20% KDV ve Damga Vergisi fiyatlara dahil değildir ve eklenmektedir. Hizmeti başlattığınız günün sonrasında aldığınız paketin bittiği güne denk gelen ayın son gününe kadar hesaplama yapılmaktadır. Örnek vermek gerekirse Ardventure, fatura kesim tarihi olarak her ayın 1.gününde fatura kesmektedir. Üye tarafından seçilen tarihten o ayın son gününe kadar hesaplama yapılıp üyelik süresine ekleniyor. Yine konuyu örnek ile açıklamak gerekirse, Üye, 12 Aylık hizmet aldı diyelim… Hizmeti başlattığı tarih ayın 10’u ve o ay bitimine de 20 gün kaldı, kendisine yansıyacak ücret 12 Ay + 20 şeklinde olacaktır. Bunlara ek olarak ödeme ekranında da üyenin göreceği şekilde bu ücrete KDV ve Damga vergisi eklenmektedir.

Vergi memurları, Ticaret Odasının verdiği Tescil belgesi sonrasında randevu alarak adresi denetlemeye gelir. Üye, yoklamayı kaçırması durumunda tekrar dilekçe ile yoklama talep eder. Üçüncü yoklama sonrasında da kişiye ulaşılamaz ise şirket kapanır.

6 ay veya 12 ay süresince hizmet alabilirsiniz ve bu süreye uygun sözleşme imzalarsınız. Daha fazla bilgi için satış temsilcilerimizden bilgi alabilirsiniz.

Hazır Ofis hizmetimiz aylık ücretlendirilip, 12 aylık sözleşme şeklinde ilerliyor. Co-Working, Sabit Masa hizmetlerimizde ise 1, 6 ay ve 12 ay gibi süreleri içeren sözleşmeler yapılmaktadır.

Sanal Ofis üyelerimizin misafir hakkı bulunmamaktadır.

Gelen kargolar müşteri adına teslim alınıyor ve kargo dolaplarında muhafaza edilip müşteriye bilgisi veriliyor. Sonrasında müşteri gelip kargosunu ilgili tesisin resepsiyonundan teslim alabilir.

İstanbul ve Ankara konumlarımızda ücretli otopark mevcuttur.

Gelecek kişinin bilgilerini, Ardventure yetkililerine (Resepsiyonist veya Satış Uzmanları) önceden iletmeniz gerekmektedir. (İsim, Soy İsim ve T.C. Kimlik No.). Bu bilgileri ilettikten sonra kargonuzu almaya gelecek kişinin kimliği ile gelmesi bizim için yeterli olacaktır.

Toplantı salonları müsaitlik durumuna göre resepsiyonist arkadaşlarımızın size bu konu ile ilgili geri dönüş sağlayacaktır.

Anlaşmalı bir kargo firmamız bulunmamaktadır.

Ankara konumu için : Söğütözü Mahallesi, Söğütözü Caddesi, Koç Kuleleri No:2 C Blok: 17 Çankaya / Ankara

 

İstanbul konumu için: Maslak Mahallesi, Büyükdere Caddesi, Noramin İş Merkezi 237/5 Sarıyer/İstanbul

Gün ışığı alan hatta açılabilir & kapanabilir teraslarımız da mevcuttur.

Konumlarımız da bulunan ücretli otopark/vale hizmetlerini tercih edebilirsiniz. Ankara konumu için Avm alanındaki ücretli/ücretsiz otoparkı kullanabilirsiniz.

Evet, üye olmadan toplantı odası/etkinlik alanı hizmetimizi kullanabilirsiniz.

Evet tüm toplantı odalarımızda yazı tahtası ve isteğe göre flipchart mevcuttur. Seminer ve etkinlik alanlarımızda isteğinize göre yazı tahtası hizmetini de sağlamaktayız.

Ankara için Çankaya; İstanbul için Maslak konumlarımızda toplantı ve etkinlik yapabilirsiniz.

Toplantı salonlarımızda LCD Ekran, HDMI ile veya mirror op programı ile kablosuz olarak bağlantı sağlanıyor. Odalar içerisinde yazı tahtalarımız mevcuttur.
Etkinlik alanımızda ise; Kiralama bedeline perde, projeksiyon, etkinliğiniz boyunca sizlere destek olacak bir teknik personel, ses sistemi (2 adet el mikrofonu ve 1 adet yaka mikrofonu ile), mevcut ışık sistemi ve yine size dedike genel alan temizliği için servis personeli dahildir. Çay, kahve, su hizmetlerimiz de kiralama içine dahildir.

1 kişiden 100 kişiye kadar farklı büyüklükte toplantı, seminer ve etkinlik alanımız mevcuttur.

Yiyecek & İçecek taleplerinizi birçok farklı menü alternatifleriyle anlaşmalı catering firmamız ile çözebiliriz.

Toplantı, seminer ve etkinlik alanlarında printer hizmeti sağlanıyor. A4, A3 boyutlarında siyah-beyaz ve renkli çıktı-tarama işlemi gerçekleşmektedir.

Toplantı, Seminer, Etkinlik Alanlarımızda süreyi sizler belirliyorsunuz. Seçmiş olduğumuz alanlar da müsaitlik durum var ise; ihtiyacınız kapsamındaki günlük, haftalık, aylık sürelerde ve farklı kişi sayıları için kiralama yapabilirsiniz.

Fiyatlandırma da kullanılacak süre ve kişi sayısına bağlı olarak artmaktadır.

Misafir karşılama hizmetimiz mevcuttur. Siz orada olmasanız bile toplantı için ofisimize gelen tüm ziyaretçiler bizim misafirlerimizdir. Profesyonel ve güler yüz ile karşılanır, rezerve edilen toplantı odasına alınır, ikram ve servis yapılır.